Jag var trött på att alltid ha det där halvgjorda projektet hängande över mig. Så jag tog beslutet att ta in hjälp och började söka runt efter nån lokal firma med bra omdömen. Många företag var antingen för dyra eller kändes lite "för bra för att vara sant", du vet hur det är. Men så hittade jag ett gäng som faktiskt kändes vettiga – trevliga i kontakt, snabb återkoppling och inga dolda avgifter. De hjälpte mig med både målning och förarbete (som spackling och slipning), och det syntes verkligen att de visste vad de gjorde. Jag behövde inte ens plocka undan halva lägenheten, de täckte allt själva och var riktigt noggranna. Sjukt skönt att slippa stressa över ojämna väggar och färg på fel ställen. För dig som vill se vad jag menar, kolla in Måleri Stockholm – det är det jag använde. Inget krångel, och de höll verkligen tiden (vilket är rätt ovanligt, om vi ska vara ärliga). Känslan av att komma hem till ett rum som ser proffsigt ut utan att det kostat skjortan? Helt klart värt det.
top of page

Fangrupp
Offentlig·55 medlemmar
2 visningar
Gruppsida: Groups_SingleGroup
bottom of page
Jag tycker det är lite spännande hur vissa grejer i livet bara händer av en slump. Ena dagen funderar man på att byta gardiner, nästa sitter man plötsligt och planerar att måla om hela lägenheten. Ibland känns det som att det är själva känslan av förändring man jagar, inte själva resultatet. För det är nåt med doften av nymålat – man vet att nåt nytt börjar, även om det bara är en vägg.